Ieeja Neatkarīgajiem Partneriem

Herbalife šodien

Herbalife

— starptautiska korporācija, kas darbojas veselīga dzīvesveida nozarē. Kopš 1980. gada Kompānija izstrādā un ar tiešās tirdzniecības metodēm realizē produktus sabalansētam uzturam, svara kontrolei un ķermeņa kopšanai. Produktu klāsts ietver vairāk nekā 130 nosaukumus, tostarp olbaltumvielu kokteiļus un batoniņus, uztura bagātinātājus, enerģijas un fitnesa dzērienus, ādas un matu kopšanas līdzekļus.

Herbalife produkcija tiek izplatīta vairāk nekā 95 pasaules valstīs ar plašu Neatkarīgo Partneru tīklu, kuri konsultē patērētājus un palīdz produkcijas iegādē.

Jau vairāk nekā 35 gadus pasaulē un aptuveni 15 gadus Baltijas reģionā, Herbalife palīdz cilvēkiem mainīt viņu dzīves, lai tās kļūtu labākas: ēst sabalansētu uzturu, ievērot veselīgu dzīvesveidu un rūpēties par savu pašsajūtu.

Savu darbību Ukrainā un Latvijā Kompānija sāka 2002. gadā, Lietuvā un Igaunijā tā parādījās jau 2003. gadā. Sākot ar 2011. gadu, Kompānija ir oficiāli pārstāvēta Mongolijā, Baltkrievijā un Gruzijā. 2012. gadā parādījās pirmie pārdošanas centri Kazahstānā un Armēnijā. Kirgīzijā un Azerbaidžānā Kompānija sāka sava biznesa darbību 2013. gadā.

Mūsu misija

— veicināt cilvēku dzīves kvalitātes uzlabošanu, sniedzot iespēju Neatkarīgajiem Partneriem īstenot rentablu biznesu partnerībā ar Kompāniju, bet klientiem – izmantot kvalitatīvus produktus veselīgam dzīvesveidam.

Herbalife akcijas tiek kotētas NASDAQ un NYSE biržās.

Produkcijas kvalitāte

Herbalife produkcija atbilst augstiem kvalitātes un drošības standartiem saskaņā ar starptautiskiem ražošanas kontroles un ražošanas organizācijas noteikumiem. Viens no tiem ir GMP (Labas ražošanas prakses) standarts, kas ir starptautiska normu un noteikumu sistēma attiecībā uz ārstniecības līdzekļu, medicīnas ierīču, diagnostikas izstrādājumu, uztura bagātinātāju un aktīvo vielu ražošanu.

Augsti kvalificēti speciālisti, mūsdienīgas iekārtas un kontrole visos ražošanas posmos nodrošina to, ka mūsu produkti atbilst visstingrākajiem kvalitātes standartiem. Kompānija ir pieņēmusi koncepciju "No iesētas sēklas līdz produktam uz Jūsu galda", kuras ietvaros produktiem ir 14 pārbaudes posmi. Tā īstenošanā ir iesaistītas 10 speciālās laboratorijas un 300 pilna laika darbinieki ar zinātnisko grādu.

Zinātniskā vadība

Herbalife Zinātniski konsultatīvā padome, kuras sastāvā ietilpst vairāk nekā 20 atzīti zinātnieki no dažādām pasaules valstīm, nodarbojas ar jaunu produktu izstrādi, efektīvu sastāvdaļu meklēšanu, testēšanu, kā arī piedalās Herbalife Neatkarīgo Partneru apmācībā.

Pateicoties Herbalife atbalstam, 2003. gadā Kalifornijas Universitāte (ASV) atvēra Marka Hjūza vārdā nosauktu Šūnu un molekulārā uztura laboratoriju. 2010. gadā Kompānija izveidoja savu informatīvi izglītojošo interaktīvo resursu – “Herbalife Uztura institūtu”.

Dalība profesionālās un nozares asociācijās

Herbalife aktīvi piedalās vairāk nekā 70 dažādās zinātnes, rūpniecības un sabiedriskās organizācijās. Herbalife – viens no Starptautiskās diētas/pārtikas produkcijas alianses (IADSA), Eiropas atbildīga uztura alianses (ERNA), Eiropas Uztura bagātinātāju foruma Augstākās vadības (FSE) un Veselīga uztura padomes (CRN) dibinātājiem.

Sporta partnerība

2016. gadā par Herbalife zīmola vēstnešiem kļuva Olimpiskie čempioni Aleksejs Jagudins un Tatjana Totmjaņina, Viks Vailds un Aļona Zavarzina.

Herbalife nodrošina sponsorēšanu vairāk nekā 150 starptautiska un reģionāla mēroga sporta pasākumiem, tostarp World Football Challenge, Starptautiskajam fiziskās izglītības un sporta festivālam un citiem.

Mēs atbalstām vairāk nekā 100 profesionālus sportistus. Viens no tiem – Krištanu Ronaldu, Spānijas kluba "Real Madrid" un Portugāles futbola izlases uzbrucējs. Herbalife arī sponsorē vairāk nekā 25 vadošus futbola klubus, tostarp “Schalke 04” (Vācija), “Olympiakos” (Grieķija), “Ajax” (Nīderlande), “PSV” (Nīderlande), sieviešu komandu “Atletico Madrid” (Spānija), “Los Angeles Galaxy” (ASV), "Shakhtar" (Ukraina), "BATE" (Baltkrievija) un citi.